טרדמיל תיקון הליכונים

הפעלה נכונה של הליכון

הליכון
מגנט ביטחון להליכון
הליכון

רוב האנשים נוהגים לדרוך על ההליכון מבעוד הפעלתו, פעולה זו גורמת לעומס רב על מנוע הליכון אשר במקרים מסויימים יכולה להביא לקריסתו. עמידה על ההליכון אינה מומלצת לפני הפעלתו מאחר ופעולה זו גורמת לעומס רב על המנוע וחלקיו ובכך מגבירה את שחיקתו ואף גורמת לבלאי לטווח הארוך.
מומלץ לעמוד בשני דפנותיו של ההליכון ובכך למנוע את העומס הרב שנוצר. עקב העמידה עליו בסיבוביו הראשונים של המנוע. פעולה זו מפחיתה מעומס על המנוע ומאפשרת לו הפעלה תקינה ופעילות ממושכת .יש להגביר את בורר המהירות למהירות סבירה להליכה לתת למנוע לעשות כמה צעדים. להביט על סיבובי הרצועה. ולאחר מכן ניתן להוריד רגל, רגל בזהירות רבה.

הרבה חובבני הליכה או ספורטאים אינם מודעים לזה כלל. חוסר נסיון, מחוסר ידע. מומלץ להקפיד על כלל זה בעיקר במכשירים ביתיים.

מאחר וכיום קיימים הרבה סוגים של מכשירי ריצה מקצועים, מכשירי ריצה פחות מקצועים, הליכונים לריצה בבית, הליכונים חזקים לריצה בחדר הכושר  לרוב המכשירים שנקנים לצורך שימוש ביתי הם מכשירים חלשים יחסית לעומת מכשירים בחדר הכושר: לכן תיקון הליכון מחיר ומנועים וחלקים זולים יותר, פחות מקצועים, מנועים שונים, יצרנים אחרים, לפעמים עקב חוסר תקציב, חוסר ידע, או צורכי הלקוח.
לכן הקפדה ושמירה על עקרונות אלו מאפשרת בכך לשמר ולהאריך את חיי המנוע וחלקיו השונים לאורך שנים.
טרדמיל - תיקון הליכונים
טרדמיל - תיקון הליכונים

יוני טכנאי הליכונים בעל ניסיון וותק של מעל 20 שנים , מבצע תיקון הליכונים בכל הארץ. מומחה לתיקון הליכונים, הגעת טכנאי לבית הלקוח חלקי חילוף לכל סוגי מכשירי כושר.
שרות עם אחריות מלאה | טכנאי הליכונים מומלץ | תיקון הליכונים במרכז ובכל הארץ | החלפת רצועות בהליכונים | מאות ביקורות חיוביות של לקוחות מרוצים

עיקרי הנושאים בכתבה

עוד בנושא: