טרדמיל תיקון הליכונים

הדילמה המרכזית: מה כדאי לרכוש אופני כושר או הליכון?

אופני כושר או הליכון – מה לבחור?

מי שתכנן לרכוש מכשיר כושר, וודאי נתקל בדילמה; האם לרכוש אופני כושר או הליכון. אז לפני שנתחיל, נסביר כי כבר מדובר בהחלטה נבונה, כיוון שחשוב מאוד לבצע כושר גופני ובעיקר פעילות אירובית, הן כדי להפחית במשקל והן כדי לשמור על אורח חיים בריא. אבל, מה שחשוב הוא להתמיד ולבצע פעילות גופנית בתדירות גבוהה ולעבוד בעצימות נכונה שתוביל לתוצאות.

אופני כושר או הליכון

דבר נוסף, כדאי מאוד לשלב כמה סוגים של פעילות גופנית, כלומר גם ריצה וגם אופני כושר, ולכן לא משנה איזה מכשיר כושר תרצו לרכוש, שלבו גם פעילות נוספת כמו כוח או ריצה. אולם אם אתם יוצאים מידי פעם לריצה בשכונה או על חוף הים, תוכלו לגוון עם מכשיר אחר ולרכוש אופני כושר, או אם הנכם נוסעים על אופניים רגילים כתחביב, תוכלו לרכוש הליכון שיגוון לכם את הפעילות.

מה עליכם לשאול את עצמכם לפני הבחירה?

מהו המצב הבריאותי שלכם? בדקו האם הנכם סובלים מבעיות רפואיות, לדוגמה אם הנכם סובלים מכאבי גב או ברכיים, כדאי לבחור באופני כושר, משום שאין בהם אימפקט עם הקרקע, דבר אשר ימנע פציעות נוספות בעתיד בגב או בברכיים. נציין כי בהליכון יש אימפקט עם הקרקע, כלומר ישנה דריכה רב פעמית בה, ולכן כאבי הברכיים יכולים להתעצם.

מהו סוג הפעילות המועדפת עליכם? אם הנכם אוהבים פעילות דינאמית כמו הליכות וריצות, ההליכון יהיה בחירה נהדרת בשבילכם, כיוון שהליכון מדמה פעילות ריצה והליכה ממש בדומה לשטח פתוח, רק בתוך הבית במזגן. בנוסף, תוכלו לשחק עם הפונקציות של ההליכון ולכוון את המהירות והשיפוע שתרצו לעבוד עליהם ואפילו לאתגר את עצמכם מפעם לפעם. לעומת זאת, אם אתם אוהבים לפדל עם הרגליים ולרכוב עם אופניים רגילים, אופני כושר יהיו בחירה נהדרת עבורכם, משום שהם מדמים רכיבה בשטח, אבל גם כאן בביתכם במזגן.

מה נוח לכם? נוחות היא בהחלט פרמטר שיש לבדוק היטב טרם הרכישה. הליכון מן הסתם פחות נוח מאופני כושר, שהרי יהיה עליכם לעמוד ולרוץ זמן שהגדרתם מראש. לעומת זאת, באופני כושר תוכלו לשבת, אך זכרו שפידול לא פחות קל מריצה. בנוסף, תוכלו לבחור בין אופני כושר עם משענת או בלי משענת, וכך למקסם את הנוחות שלכם בזמן השימוש בהם.

לסיכום, על מנת לבצע את הבחירה הנכונה בין אופני כושר והליכון, יהיה עליכם לשאול את עצמכם את השאלות הנכונות, וכמובן להיעזר בבעל מקצוע שיוכל לסייע לכם לבחור את המכשיר המדויק לצרכים והשימושים שלכם, וגם את הדגם שיאפשר לכם להתאמן עליו בנוחות יתרה.

אולי גם יעניין אתכם:

טרדמיל - תיקון הליכונים
טרדמיל - תיקון הליכונים

יוני טכנאי הליכונים בעל ניסיון וותק של מעל 20 שנים , מבצע תיקון הליכונים בכל הארץ. מומחה לתיקון הליכונים, הגעת טכנאי לבית הלקוח חלקי חילוף לכל סוגי מכשירי כושר.
שרות עם אחריות מלאה | טכנאי הליכונים מומלץ | תיקון הליכונים במרכז ובכל הארץ | החלפת רצועות בהליכונים | מאות ביקורות חיוביות של לקוחות מרוצים

עיקרי הנושאים בכתבה

עוד בנושא: