המדריך לקניית הליכון יד 2

רכישת פריטים מיד 2 מאז ומעולם הייתה פופולרית, אך בשנים האחרונות, עם כניסת הפורטלים והרשתות החברתיות מגמה זו הולכת ונעשית יותר ויותר מקובלת. כיום ניתן לרכוש כמעט כל שנרצה יד שנייה, וביניהם גם הליכונים של מותגים גדולים. אנשים רבים רוכשים הליכון, מן רגע שכזה שהם רוצים להיכנס לכושר, אך פעמים מסוימות ההליכון נותר בפינה ליופי או נהפך לקולב של בגדים, ואז הם מציעים אותו למכירה.

המחירים האטרקטיביים של הליכונים יד 2 בהחלט מפתים, ברוב המקרים הם נמכרים בחצי מחיר ואפילו פחות מזה, אך כאמור יש סיכון מסוים ברכישת הליכון יד 2 משום שאיננו יודעים מה באמת מצבו המכאני של ההליכון. אז מה אפשר לעשות וכיצד נוכל להימנע מרכישת חתול בשק? הכל במאמר הבא.

הליכונים יד שנייה

 

לרכוש הליכון יד 2 ממותג מוכר

רכישת הליכון של מותג מוכר הוא בהחלט החלטה נכונה מכמה סיבות; ראשית תהיו בטוחים שרכשתם הליכון טוב ושנית במקרה של תקלה בהליכון YORK תוכלו להזמין טכנאי הליכונים שוודאי מכיר את סוג ההליכון. דבר נוסף, חלקי החילוף של הליכונים של מותגים מוכרים ופופולריים בארץ זמינים יותר, מה שיאפשר לכם למצוא בקלות חלקים מקוריים.

 

הליכון יד שניה – תעודת אחריות

רוב היצרניות בשוק של הליכונים ומכשירי ספורט מעניקים אחריות של לפחות שלוש שנים. כדאי לבקש את האחריות וגם קבלה המעידה על זמן רכישת ההליכון. זכרו כי פרמטר זה יאפשר לכם לדעת בדיוק כמה זמן ההליכון נמצא אצל אותו האדם, הרי אנו יודעים שאנשים רבים מספרים כי ההליכון ברשותם זמן קצר ובפועל ההליכון נמצא אצלם זמן רב.

 

לשאול לאיזה שימוש ההליכון היה?

חשוב לבדוק לאיזה שימוש ההליכון היה, האם הוא היה בעבר בחדר כושר שיכול להיות של בניין מגורים או חדרי כושר בוטיק. מובן שהעדיפות היא לרכוש הליכון יד 2 שהיה אצל אדם פרטי שאינו זקוק יותר להליכון או שהוא מעוניין לשדרג להליכון מדגם מתקדם יותר.

 

תאמו ציפיות עם המוכר

חשוב לקחת בחשבון שמדובר בהליכון שהיה בשימוש, וייתכן כי יש בו מעט נזקים קוסמטיים, ייתכן ועבר כמה תיקונים והחלפות חלקים. כדאי לשאול מראש האם ההליכון היה בתיקון והאם הוחלפו בו חלקים. דבר נוסף, יש לוודא שכל החלקים אכן מקוריים, שהרצועה אינה רופפת או "גלית", שאין רעשים בעת ההליכה, שאין ריח של גומי שרוף, שאין חשמל סטטי, שהמכשיר יציב ולא מתנדנד ובכלל לבדוק היטב את מצבו.

 

הליכון יד 2 בטריידמיל

לא רק תיקון הליכונים, חברת טרדמיל מציעה גם הליכונים יד שניה במגוון דגמים, הליכונים שהיו בשימוש בחדרי כושר או מפרטיים לפרטים מלאים ומלאי זמין. קיים מלאי משתנה מדי חודש לציוד ספורט: אופני ספינינג יד שניה, הליכונים יד שניה, והליכונים מחדרי כושר מכשירים מקצועיים. אתם מוזמנים לעקוב אחר העדכונים באתר אנו מפרסמים ציוד למכירה.

הליכון יד 2 יכול להיות כבחירה נכונה עקב תקציב דל או אילוצים אחרים כמו כן קנייה או בחירה לא נכונה בציוד כושר יכולה גם להסתיים כמטרד בעייתי עבור הקונה. לכן כדאי לעשות בחירה נכונה ולהתייעץ עם בעל מקצוע בתחום. הטכנאים שלנו מיומנים בעזרה וייעוץ אודות קנייה ורכישה של הליכונים או כל ציוד ספורט אחר, ניתן להתייעץ עם הטכנאים שלנו לפני רכשית כל ציוד ספורטיבי.קראו גם על תחזוקה למכשירי ספורט

טרדמיל - תיקון הליכונים
טרדמיל - תיקון הליכונים

יוני טכנאי הליכונים בעל ניסיון וותק של מעל 20 שנים , מבצע תיקון הליכונים בכל הארץ. מומחה לתיקון הליכונים, הגעת טכנאי לבית הלקוח חלקי חילוף לכל סוגי מכשירי כושר.
שרות עם אחריות מלאה | טכנאי הליכונים מומלץ | תיקון הליכונים במרכז ובכל הארץ | החלפת רצועות בהליכונים | מאות ביקורות חיוביות של לקוחות מרוצים