טיפול ותחזוקה שוטפת להליכון ביתי | הליכון בחדר כושר

ספריי סיליקון להליכון

טיפים לתחזוקה שוטפת של הליכון כושר

פעולה חשובה של תחזוקה למכשירי ספורט על מנת לשמור על חיי רצועת הריצה הינה שימון הליכון עם ספריי סיליקון להליכון / שמן סיליקון להליכון. חשוב לשמן אותו היטב לאחר כל 15 שעות עבודה. רצוי כמובן לבצע שימון להליכון עם ספריי סיליקון להליכון שהוא איכותי וברמה גבוהה אשר יאריך באופן משמעותי את חיי רצועת הריצה של ההליכון.

ספרי סיליקון להליכון – מדוע חשוב להשתמש דווקא בו?

נכון, ספרי סיליקון להליכון הוא אינו מוצר זול, בהשוואה לסוגי שמן אחרים כגון WD-40  ומוצרים אחרים, אך עדיין חשוב מאוד להשתמש דווקא בו ולהעדיף אותו על פני הסוגים האחרים. רבים סבורים ובשוגג כי ניתן להחליף שמן סיליקון להליכון בשמנים אחרים ובכך לחסוך בעלויות התחזוקה של המכשיר. זה נכון שככל שמשתמשים יותר במכשיר אז ההוצאות על השמן עולות, אך עדיין, לא תמצאו טכנאי שימליץ לכם על שימוש בשמן אחר וזאת מהסיבות הבאות:

  • שחיקת הרצועה – שמן הסיליקון הינו צמיגי ביותר ולכן ממשיך למסך את נקודות המגע בין הרצועה למכשיר לאורך זמן רב. שימוש בשמן אחר יגרום לשחיקה מואצת של הרצועה שלכם.

  • נזק לגוף ההליכון – חלק מהשמנים יכולים להגיב בצורה לא מיטבית כאשר הם באים במגע עם גוף ההליכון והרצועה ולהרוס אותם באופן איטי והדרגתי. במידה ובוחרים שמן שכזה, מסתכנים בהתפתחות קורוזיה, סדקים והרס המכשיר.

  • ריח – שמנים אחרים מתחממים בעת פעולת המכשיר והחיכוך ומפיצים ריח שאינו נעים, לא כמו שמן הסיליקון שהינו חסר ריח. 

מכל הסיבות האלו, ספריי סיליקון להליכון הוא האפשרות הכי מומלצת ודרכנו תוכלו לרכוש אותו במחירים משתלמים, תוך התאמה מושלמת לסוג ההליכון שברשותכם.

תרסיס סיליקון להליכון – דגשי הבחירה החשובים

בבואכם לרכוש תרסיס סיליקון להליכון שלכם, חשוב מאוד שתעשו זאת באופן חכם ולא תתפשרו על האיכות או ההתאמה לסוג הליכון הספציפי שברשותכם. בחוברת שקיבלתם עם המכשיר שלכם אומנם מפורטים כל הסוגים של תכשירי הסיליקון שמומלצים לשימוש, אך לא תמיד חוברת זו נשמרה על ידכם וגם אם כן, לא תמיד תוכלו להבין בקלות מי מבין המוצרים המשווקים בישראל הינם אלו התואמים למכשיר שלכם. לכן, ההמלצה הראשונה שלנו עבורכם בכל הקשור לרכישת סיליקון להליכון, היא שכאשר יש ספק, יש להסיר אותו. כיצד? התקשרו אלינו ושאלו אילו תכשירי סיליקון שמשווקים בישראל מתאימים באופן מושלם להליכון שלכם.

בנוסף, אם הגיע הזמן לתחזוקה של המכשיר שלכם על ידי טכנאי, תוכלו להזמין אותו דרכנו והוא כבר יגיע עם תכשיר הסיליקון המתאים, בין אם מדובר על ספריי סיליקון להליכון York, ספריי סיליקון להליכון vo2 או כל מותג אחר. רוצים לרכוש ספרי סיליקון להליכון בעצמכם בארץ או להזמין מחו"ל? אין בעיה, רק שימו לב שמדובר בתרסיס שמכיל 100% סיליקון טהור בלבד, ללא מתנול וללא פרפין. חומרים אלו מעניקים נפח לתרסיס וחוסכים בעלויות אך אינם תורמים למניעת החיכוך ולמעשה עלולים לפגוע ברצועה וגוף ההליכון שלכם באופן הדרגתי.

 

אז איך מבצעים שימון להליכון?

  • שימון הליכון יש לבצע אחת ל 15 שעות עבודה של המכשיר באמצעות שמן סיליקון להליכון / ספריי סיליקון להליכון
  • יש לכבות את המכשיר לגמרי או להוציאו משקע החשמל
  • להרים את הרצועה עם יד אחת כלפי מעלה ועם היד השנייה לרסס  ספריי סיליקון להליכון באופן שווה לאורך כל המסלול במשך כ 15 שניות בצד שמאל
  • יש לחזור על פעולה זאת גם בצד  ימין.

טיפול ותחזוקה שוטפת להליכון ביתי

לאחר מכן יש לחבר את מכשיר ההליכון לשקע החשמל להגביר את המהירות ל 4 קמ”ש לעלות על מסלול הריצה ולעשות הליכה על  כל שטח ההליכון על מנת ששמן הסיליקון יוכל להיספג לתוך רצועת הריצה.

מומלץ ללכת כמה דקות על מנת שהשמן להליכון יתפזר וגם בכדי להתרגל לתחושה החדשה יתכן ויהיה שינויי. וההליכה תורגש  חלקה רכה ונעימה יותר.

מתי כדאי להיעזר בטכנאי הליכונים?

תיתכן אפשרות בו פעולת השימון עם ספריי סיליקון להליכון / שמן סיליקון להליכון, תיצור מצב שרצועת ההליכה תהיה חלקה מידי בחלקה העליון מה שמצביע על בלאי של הרצועה. במצב כזה מומלץ להיוועץ אם איש מקצוע ובמידת הצורך להזמין טכנאי הליכונים להחלפת הרצועה ובדיקת המכשיר.

קראו גם על תחזוקה לאופני כושר

פעולת שימון הליכון בצורה נכונה, התמדה והקפדה על עקרון זה הופכת את רצועת הריצה לאלסטית יותר, חלקה יותר ומורידה את אחוז החיכוך בין הרצועה למשטח הריצה שמתחת. טיפול באמצעות שמן להליכון מאריך באופן משמעותי את חיי הרצועה וכמו כן את  חיי המנוע שמתאמץ פחות בעקבות שימון ההליכון.
 

ספריי סיליקון למסלול ריצה – בשילוב עם פעולות נוספות

אם תרכשו ספרי סיליקון למסלול ריצה מספיק איכותי ותקפידו להשתמש בו על פי הוראות היצרן, תוכלו ליהנות ממכשיר תקין לאורך שנים רבות. מעבר לזאת, רצוי כי תבצעו עוד מספר פעולות תחזוקה עצמיות לשמירה טובה יותר על המכשיר שלכם. פעולות אלו כוללות חיזוק ברגים רופפים אחת לחודש, כיוון של הרצועה מעת לעת, על מנת שתהיה ממוקמת במרכז המשטח וכמו כן, שאיבה של המשטח לסילוק אבק, שיער ולכלוכים אחרים. בכל מקרה, תמיד תוכלו להתייעץ איתנו באשר לכל תקלה שצצה בהליכון שלכם או לגבי צרכי התחזוקה שלו ואף להזמין מאיתנו טכנאי כשיש חשש לתקלה כלשהי או צורך בתחזוקה שוטפת שאינכם מעוניינים לבצע בכוחות עצמכם.

 
בהצלחה!
טרדמיל - תיקון הליכונים
טרדמיל - תיקון הליכונים

יוני טכנאי הליכונים בעל ניסיון וותק של מעל 20 שנים , מבצע תיקון הליכונים בכל הארץ. מומחה לתיקון הליכונים, הגעת טכנאי לבית הלקוח חלקי חילוף לכל סוגי מכשירי כושר.
שרות עם אחריות מלאה | טכנאי הליכונים מומלץ | תיקון הליכונים במרכז ובכל הארץ | החלפת רצועות בהליכונים | מאות ביקורות חיוביות של לקוחות מרוצים