טרדמיל תיקון הליכונים

כיצד יש להתמודד עם תקלות במכשירי כושר וכיצד ניתן למנוע אותן?

אופני כושר או הליכון

מכשירי כושר נמצאים בשימוש לרוב בתדירות גבוהה (בתקווה כמובן), ולכן כמו כל מכשיר חשמלי הן נוטים להתקלקל בשל תקלות שונות, ייתכן כי מדובר על תקלה הנובעת מבלאי, משימוש לא נכון או תקלה חשמלית. ישנם סימנים שונים המראים על תקלות, ולכן עם הופעתם יש להיעזר בשירותיו של טכנאי מכשירי כושר שזוהי פעילותו.

מה חשוב לבצע בעת תקלה?

לעצור את השימוש בהקדם – חשוב מאוד עם הופעת התקלה לעצור את השימוש במכשיר, משום שהתקלה יכולה להחמיר. כך למשל אם ההליכון עושה רעשים מוזרים, חשוב לעצור אותו במידי ולקרוא לטכנאי מכשירי כושר במהירות האפשרית. טכנאי מקצועי מכיר היטב את כל התקלות הנפוצות במכשירי כושר ויוכל לאפיין את התקלה, וכן לסדרה או להחליף חלקים שונים בהתאם לצורך להחזיר את המכשיר לפעילות תקינה ובטיחותית.

דבר שלא כדאי לבצע הוא לנסות לתקן את המכשיר באופן עצמאי. פעמים רבות אנשים בעלי ידע טכני מנסים לתקן לבדם את המכשיר, מה שיכול לגרום לפעולה הפוכה לגמרי ולסבך עוד יותר את התקלה.

כיצד ניתן למנוע תקלות במכשירי כושר?

ניקוי מכשירי הכושר בתדירות גבוהה

לא משנה אם יש ברשותכם הליכון, אופני כושר או אליפטיקל, בחלוף הזמן מצטברים בהם אבק, במיוחד אם הם לא בשימוש בתדירות גבוהה. כיום, תקלות עקב הצטברות אבק הן נפוצות מאוד, ולכן הקפדה על ניקיון פשוט של המכשירים עם מטלית לחה, יכולה למנוע תקלות רבות. מומלץ לפחות אחת לשבוע להעביר מטלית לחה על המכשירים (ללא התזת חומרים את תוך המכשיר).

למנוע את הרטבת המכשיר

חדירת מים ולחות למכשירי כושר יכולים לגרום לחלודה ולהצטברות חיידקים, ולכן יש לנהוג במשנה זהירות בעת השימוש במכשירי הכושר. מלבד זאת, חדירת מים לתוך המכשיר יכולה לגרום לחלודה פנימית ופגיעה ברכיבים האלקטרונים של מכשיר הכושר. מומלץ להיזהר עם שתיית בקבוק מים בעת השימוש במכשיר, וכאשר שוטפים את הרצפה, יש להימנע משפיכת מים רבים בסמוך להליכון.

שימון המכשיר בעת הצורך

מכשירי כושר רבים דורשים שימון לפחות כל 3-6 חודשים, על מנת שיעבדו בצורה תקניה ולא ישחקו עם הזמן. את השמן ניתן לרכוש בחנויות ייעודיות לכך, או להיעזר בטכנאי מכשירי כושר שיבצע את השימון בצורה מקצועית. בכל מקרה, מומלץ להיעזר בהוראות היצרן טרם ביצוע השימון.

שירות תיקונים לחדר כושר >>

לבצע בדיקה תקופתית

כמו שאנו מבצעים מידי פעם בדיקה תקופתית לרכב שלנו, כך גם עלינו לבצע בדיקה תקופתית למכשירי הכושר, על מנת למנוע תקלות שונות ולהבטיח פעילות בטיחותית ונטולת תקלות. אין ספק שכאשר ההליכון או אופני הכושר נתקעים באמצע אימון, הם משבשים את הפעילות כולה, ולכן יפה שעה אחת קודם. את הבדיקה תוכלו לבצע על ידי טכנאי מכשירי כושר שיבדוק את המכשיר ויבצע פעולות לתחזוקתו כמו חיזוק ברגים, מתיחת גומיות או החלפתן ועוד.

בעת הצורך להחליף רק חלקים מקוריים

פעמים רבות יש צורך להחליף חלקים במכשיר הכושר, אולם חשוב מאוד להחליף רק לחלקים מקוריים של המכשיר, על מנת למנוע תקלות חוזרות. בעת הזמנת טכנאי מכשירי כושר, יש לוודא שהוא מבצע שימוש רק בחלפים מקוריים.

טרדמיל - תיקון הליכונים
טרדמיל - תיקון הליכונים

יוני טכנאי הליכונים בעל ניסיון וותק של מעל 20 שנים , מבצע תיקון הליכונים בכל הארץ. מומחה לתיקון הליכונים, הגעת טכנאי לבית הלקוח חלקי חילוף לכל סוגי מכשירי כושר.
שרות עם אחריות מלאה | טכנאי הליכונים מומלץ | תיקון הליכונים במרכז ובכל הארץ | החלפת רצועות בהליכונים | מאות ביקורות חיוביות של לקוחות מרוצים

עיקרי הנושאים בכתבה

עוד בנושא: