טרדמיל תיקון הליכונים

מולטי טריינר – חדר כושר אצלכם בבית

מדריך לבחירת אופני כושר

חולמים על חדר כושר ביתי? מולטי טריינר הוא אחד ממכשירי הכושר המבוקשים ביותר, משום שהוא נחשב ל"תחנת עבודה" לפיתוח כוח ועיצוב הגוף, כלומר על ידי רכישת מכשיר אחד תוכלו לקבל כמה מכשירים יחד ולפתח כמה קבוצות שרירים, כך שבהחלט מדובר בפתרון גאוני למי שרוצה להכניס חדר כושר לביתו, תוך חיסכון במקום ועלויות.

דגשים לפני קניית מולטי טריינר

לפני שקונים מולטי טיינר, חשו לעשות לבדוק מספר דברים חשובים.

לבחור את האימונים שמתאימים לכם

מכשיר מולטי טריינר מגיע עם כמות מרובה של סוגי אימונים שיכולים לסייע לגיוון האימון ביום יום, וכן לתת תשומת לב לקבוצות שרירים שונות באימון אחד. ככל שיהיו יותר אפשרויות הרי זה משובח, אולם חשוב לבחור במכשיר המתאים לאופי התרגילים שברצונכם לבצע ביום יום כמו תרגילי חזה, תרגיל פולי עליון, תרגילים ליד אחורית וקדמית, הזרוע הקדמית, הארבע ראשי ועוד.

יכולת כוונון המכשירים

במהלך השימוש במכשיר יהיה עליכם לכוון את המכשירים על פי מידות הגוף שלכם וסוג התרגילים שברצונכם לבצע, ולכן חשוב מאוד לבחור במכשיר קל לכוונון, והעדיפות היא כמובן לבחור במכשירים המתכווננים במהירות ובנוחות.

יציבות מולטי טריינר

מכיוון שישנם סוגים שונים ואיכויות שונות של מכשירים שכאלה, חשוב מאוד לבחור במתקן יציב, הרי לבל נשכח שמדובר על מתקן מאסיבי  שעלול לרעוד בשעת האימון. כדי להבטיח רכישה נבונה, כדאי לבדוק את ריתוכי המכשיר, החומרים ממנו הוא עשוי ולמסגרת העוטפת את המכשיר.

קיבולת מולטי ריינר

חשוב מאוד לבדוק את הקיבולת של המכשיר, ועד כמה הוא יכול לשאת את משקל גופכם ללא מאמץ. פרמטר זה חשוב מאוד לאנשים כבדי משקל, שהרי אם המכשיר אינו יכול לשאת את משקל גופם, המתקן אינו בטיחותי עבורם.

חלקי מולטי טריינר

החלקים המרכזיים בתוך מולטי טריינר הם גלגלות והכבלים המשמשים אותנו בנאמנות בשעת האימון. חשוב מאוד לוודא שהם עשויים מחומרים איכותיים מאוד, מכיוון שגלגלות וכבלים באיכות שאינה גבוהה, עלולים לגרום להתנגדות בשל החיכוך, ולכן המשקל יהיה כבד יותר בשעת אימון.

משקולות

ברוב המקרים המשקולות במשכיר זה יהיו כחלק אינטגראלי מהמכשיר, כלומר מובנים בתוכו, ולכן חשוב לשים לב על המשקלים ולוודא שהם תואמים לציפיות שלכם. בכל מקרה, מומלץ לבחור במכשיר המציע משקולות של 50 ק"ג לפחות, אך אם הנכם מתאמנים וותיקים יותר, בחרו משקולות כבדות המתאימות לאופי האימון שלכם.

אם אתם בעניין של חדר כושר ביתי, אולי יעניין אתכם עוד בנושא:

 

טרדמיל - תיקון הליכונים
טרדמיל - תיקון הליכונים

יוני טכנאי הליכונים בעל ניסיון וותק של מעל 20 שנים , מבצע תיקון הליכונים בכל הארץ. מומחה לתיקון הליכונים, הגעת טכנאי לבית הלקוח חלקי חילוף לכל סוגי מכשירי כושר.
שרות עם אחריות מלאה | טכנאי הליכונים מומלץ | תיקון הליכונים במרכז ובכל הארץ | החלפת רצועות בהליכונים | מאות ביקורות חיוביות של לקוחות מרוצים

עיקרי הנושאים בכתבה

עוד בנושא: